torsdag 11 december 2008

Julbord

har jag ätit ikväll. Egentligen ingen riktig fantast av julbord, men trevligt att äta ute och dricka lite vin och prata med glada arbetskamrater som jag snart ska träffa lite oftare...

Till helgen får vi (jag och mannen) ta en ordentlig titt på varför bilder inte kan överföras till denna dator. Såååå tråkigt i mitt huvud har jag mer att berätta men med bilder.

Stora lilltrollan har inte haft ont i örat idag och varit sååå besviken att hon inte fick gå på lucia-firande på dagis. Vi bara måste göra nå't på lördag hon vill ju vara tärna med glitter i håret. Hon grejar med detta glitter och det är glitter på golvet överallt, men hon tycker det är så himla fint. Jag får bita mig i tungan för att inte säga att nu måste jag dammsuga igen.. Det är ju bara lucia och jul en gång om året och låt det glittra då när hon är så lycklig.

Lilla lilltrollan har nog haft absolut varmaste dagen idag ändå. Burit, klappat, kramat lilla stackarn. Hoppas det blir bättre imorgon.

Godnattkramizar

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
Tack för besök hos mig, välkommen åter!!

Så mycket fint och juligt du gjort hos dig!

Min klocka var jättebillig på loppisen, men inte alls antik...en sådan där nyproducerad som ska se gammal ut.

Graadskan sa...

Hej igen!

Ja, Stoff och Stil ÄR verkligen en helt underbar butik, farlig för plånboken dock... :)
Har aldrig beställt från nätet, men vet andra som gjort det och varit väldigt nöjda.

Hoppas ni får en skön helg och att stora lilltrollan får vara tärna!!

Kram Camilla