måndag 24 november 2008

Tyger i massor

Så har jag hittat till http://www.stoffochstil.se/. Som jag kan leta mig fördärvad efter fina tyger och inte riktigt hittar det jag söker och får ta det som finns. Så denna underbara sida där det finns hur mycket som helst!!! Vaxdukar prickiga i rött, rosa, grönt (två nyanser bara för att göra det extra svårt för en som älskar grönt i alla nyanser...), brunt. Nu är det väl en röd det ska vara till jul men ja. Nej, nu är det sängdax och imorgon mäta bordet och beställa fin julvaxduk som trollisarna kan matkladda så mycket dom vill. Bra priser oxå 60 kr per meter är inte illa. Godnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Brun vaxduk med vita prickar blir jätte snyggt ;o)
Visa dina fina julbokstäver. Jag vill också ha sådana....

Kram Anna

Zara sa...

Det är nog inte meningen att min vaxduk ska vara röd - utan brun och fiiin..