tisdag 11 november 2008

Julpyssel

Vi har tjuvstartat julpysslet. Stora lilltrollan kunde inte hålla sig tills den helgen vi inplanerat pyssel tillsammans med vänner. Jag hade tänkt mig små paket fint inslagna och inser att de finaste paketen har inte jag gjort utan E själv så finurlig hon är. Att inte hela lådan blir inslagen i papper gör inget hon är så nöjd ändå och jag ska börja lära mig av henne att allt inte måste vara så himla perfekt hela tiden - det är ju DÅ det blir personligt och därmed det jag försöker eftersträva men inte gör så bra som hon gör. Åh vad hon är bäst på pyssel!

Provade en adventsljusstake här hemma idag men den var inte värd sitt pris 375 kr. Så jag lämnade tillbaka den och om inget bättre finns blir det en billig liten variant tills ett annat år då det rätta infinner sig.
Längtar till mera julpyssel och när stjärnor ska tändas. Kramiz

Inga kommentarer: