tisdag 13 januari 2009

Vardag och önskningar

Hmm ja då har jag jobbat i hela två dagar och nu följer två lediga dagar så här mitt i veckan. När ska jag jobba egentligen?!?!?!?! JO till helgen när alla andra är lediga... Får vara glad att jag trivs dit jag går. Jaaa, vi äter och sover och ser på Bolibompa en stund tillsammans de dagar vi jobbar. Trollisarna var sååå trötta i morse jag fick väcka dem och det har aldrig hänt hittills. Så det blir bra med två lediga dagar och vila ut och mysa innan fredagen kommer.

Nu ska jag ta bort den fantastiska adventsljusstaken i vardagsrummet. Längtar tills vi ska ta fram den igen i december om 11 månader... Stjärnorna behåller vi några dagar till.

Tänker på mina närmaste och hoppas innerligt att de ska få ett bra friskt år med många ljusa stunder. Tänker jag på min käraste kusin som jag lekt med så mycket när jag var liten, som jag så gärna skulle vilja bo nära just nu.

Varma kramizar till henne och alla er andra,
Zara

3 kommentarer:

Graadskan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Graadskan sa...

Jag blir så nyfiken på er Kungsbackatjejer, dvs dig och Anna. Ni känner ju uppenbarligen varandra väl. Jobbar ni ihop eller har ni fått barn samtidigt eller vad? Tänk om vi vet vilka vi är, utan att veta om det?
Min dotters gamla dagisfröken hade hittat till min blogg via någon kompis, kan det varit din, tro?

Har du någon mailadress, så jag kan få veta mer om dig?
Är du lika nyfiken som jag, så når du mig på camillagraad@hotmail.com...

Kram och godnatt!

Anonym sa...

Ranunklerna kostade 35 kr/st på Plantagen. Nära ditt jobb, så passande!

Kram Anna