lördag 25 april 2009

Hasbeens och köksplanering


http://www.swedishhasbeens.com/ där kan man hitta dessa fiiiiiina träskor och mååånga fler. De röda finns i blått, svart, brunt ja och alla är fina! Höga träskor. Silver träskor. Men jag gillar kanske de röda mest eller de blå eller svart är ju aldrig fel. Superbilliga är de ju inte heller 795 kr för de röda, men oooh så fina de är. Inte så söta som de jag sett tidigare med rosetter. Hmm.. Men skulle kanske beställa en grön vaxduk från Stoff och Stil? Vad är viktigast? Kanske inget... om jag tänker efter, men roligt att titta och drömma. Drömma är jag verkligen bra på! Härligt att drömma.. snar ska jag sova och drömma vidare kanske om träskor, vaxduk eller blommor - kök. Köket ja, nästa helg har de köks-helg på IKEA. Vi hade tänkt oss ett besök dit imorgon, men fick tips av farmor om IKEA's köksplaner för nästa helg. Så det blir då istället. (Hm.. är det rensning av 15-meters-häcken som blir av istället tro? )Då är det tänkt att vi ska beställa KÖK! Kan man ha vit sjösten till högblanka vita luckor??? Eller krockar det för mycket? Min smak är ju väldigt blandad..Bänkskivorna lutar mest mot ek just nu.

Kramizar,
Zara

1 kommentar:

Anonym sa...

Finfina träskor :)
Kram YsterSyster