lördag 8 augusti 2009

MADONNA

varför befinner JAG mig inte på Ullevi just nu och gör vågen inför Madonna's entré som min kära syster gör???

Nej, här ligger jag i soffan och bloggar runt. Precis lika euforiskt.. Nu ska jag gå och göra en tårtbotten och sedan lägga mig på spikmattan medan den gräddas i ugnen och drömma om flickornas "nya" sovrum som jag ska visa en gång. Hmm och lyssna sönder Beyonce's Halo på Spotify..love it! Förlåt Madonna är också bra..

P.S. Snart slår en ny rosknopp ut. Den är långt inne i busken skyddad av taggar så den kanske kommer undgå rådjurens smaskande. Hoppas hoppas..

Kramizar,
Zara

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aha, har ni laddat ner spotify nu. Det är ju helt underbart bra!!
The ultimate köksalmanacka har jag spanat in FLERA ggr när jag varit på Åhlens i Frölunda men inte köpt den. Jag gillar Emma Hamberg, tycker hon är för skön. Nästa gång jag ser den så slår jag till.
Tack för tipset kompiz!

Kram Anna

p.s kalas för Signe imorrn förstår jag, då ringer vi inte och frågar om ni ska med och bada som vi tänkt då med andra ord *snyft*, vi får synas en annan dag...

Graadskan sa...

Hej Sara och välkommen hem!
Hoppas ni hade det bra i Spanien!

Vad tror du om lunch hemma hos mig på osndag (den 23:e)? Det tycker jag hade varit himla trevligt!!

Kram Camilla

Graadskan sa...

Hej Sara!
Jag vill se före/efter-bilder på köket! Är grymt nyfiken!!

Angående stället vi lämnade in vår säng på, så minns jag inte vad det heter, men jag ska luska lite... Återkommer!

Kram!