torsdag 25 juni 2009

PILATES!!!

åh, denna fantastiska härliga underbara jättejobbiga träningsvärk man får dagen efter men SÅÅÅÅÅÅ BRAAA den är! Har just kommit hem från ett pass och jag törs inte titta i almenackan när jag tränade pilates sist. Men jag längtar redan till lördag då jag måste gå igen och nästa torsdag. Så säger Elisabeth ju mer du spänner desto mer tar det och jag spänner så benen skakar, det bränner i rumpan just på de ställen där musklerna behöver vakna och tänker om inte Bettan sa detta skulle jag ligga ner för länge sedan. För det är ju bara lite jättesommarvärme idag! Härligt med SOMMAR! Synd bara att vi går in i den mest intensiva perioden på jobbet nu nästa vecka och två veckor framåt. Men det finns ju ett liv efter dessa veckor också!
Negerbollar har vi i kylskåpet..som våra mellanmålsgäster igår inte hjälpte till att äta upp alla. Dåligt gjort av dem tycker jag!
Nu du Gradskan tar min man "före bilder på köket"!
Kramis,
Zara

2 kommentarer:

Graadskan sa...

Så duktig du är som tränar! Jag har planer på att SNART komma igång!!
Duktigt av mannen att ta foton, glöm inte visa dem sedan bara!! ;)

Kram Camilla

Anonym sa...

Jag är laddad inför dagens pilates pass med dig och "stora" barnen. Jag laddar med havregrynsgröt. Nu ska jag nog ta att ringa dig faktiskt...

Vi syns snart!

Kram Anna